Torek, 14. 4.

Dobro jutro,

upamo, da ste se odpočili in si nabrali moči za nov teden.

Že mesec dni je od takrat, ko smo se zadnjič videli v šoli. Učiteljice vas zelo pogrešamo in si nadvse želimo, da bi se lahko vrnili v šolo. Upajmo, da se nam ta želja čimprej uresniči. Dan boš začel/a s pravljico, ki govori ravno o uresničevanju želja. Ponovil/a boš števila do 20 in se razgibal/a pri športu.

SLOVENŠČINA

  1. S starši se pogovorite:
  • Kaj so dobre vile? Kakšne so?
  • Kaj počnejo v pravljicah?
  • Koliko želja izpolnijo ponavadi?
  • Kaj bi rekla dobra vila, ko bi zjutraj stopila k vaši postelji?
  • Kaj bi rekli vi? Kaj bi si zaželeli?

2. Danes boš poslušal pravljico o zelo pogumnem dečku, Petru Klepcu.

3. Pogovorite se:

  • Zakaj je moral Peter Klepec od doma?
  • Kako je bilo med pastirji?
  • Kako je bilo, ko je Peter srečal vilo?
  • Kako je bilo med pastirji proti koncu pravljice?
  • Ali veste, zakaj je Peter Klepec dobil veliko moč?
  • Ali lahko ugotovite kakšno zvezo med dogodkom, ko je Peter Klepec od vile dobil moč in koncem pravljice?
  • Kaj bi storili drugi pastirji, če bi pili vilino vodo?
  • In kaj je počel Peter Klepec?
  • Kdo je glavna oseba zgodbe? (Peter Klepec)
  • Kdo so stranske osebe? (mati, pastirji, vila)
  • Kje se zgodba dogaja? (doma, na pašniku, v gorah)

4. Preberi besede in povedi ter v ABC zvezek napiši naslov PREPIS. Besede in povedi prepiši v zvezek.

PETER  KLEPEC  MATI  OVCE  VODA   VILA   MOČ   CVETICA

SOSEDU SEM TE DALA ZA PASTIRJA.

KDOR IMA MOČ, JE NE SME IMETI LE ZASE.

5. Dodatna (neobvezna) naloga:
Pod prepisom lahko ilustriraš, katero željo bi dobra vila uresničila tebi. Kako bi z novo pridobljeno sposobnostjo pomagal drugim?

Namesto risanja, lahko tudi zapišeš.

Vse starše naprošamo za povratno informacijo.

Naslednji teden bomo pravljico o Petru Klepcu ponovno poslušali in izvedli ocenjevanje na način, kot smo že vadili pri drugih pravljicah (risanje glavne osebe, stranskih oseb, kraja dogajanja ter potek zgodbe).

ŠPORT

Ker je napovedano nekoliko slabše vreme, lahko današnjo uro športa opraviš kar doma. Enkrat v dnevu si vzemi čas (prbl. 15 minut) in se dobro razmigaj. Lahko narediš nekaj gimnastičnih vaj, ki jih že poznaš. Bodi pozoren, da si bodo vaje sledile od glave proti petam.

Nato 10-krat skoči v zrak, kolikor zmoreš visoko.

Po poskokih stoj na mestu. Začni teči na mestu. Poskušaj se s kolenom dotakniti nosa, vsaj 10krat z enim kolenom.

Ko to storiš, postavi noge v širino ramen, roki pa iztegni pred sabo. Glasno štej in naredi 10 počepov.

Na koncu pa se usedi na tla, pokrči nogi, trup spusti na tla, roki pa naj bosta prekrižani na prsih. Eden od staršev naj te drži za stopala ali pa jih potisni pod kavč. Naredi 10 trebušnjakov. Če boš po 10ih trebušnjakih čutil, da jih lahko narediš še več, jih naredi toliko, kot zmoreš.

Te vaje lahko izvedeš večkrat na dan in zraven povabiš še ostale člane družine.

Vsakič, ko se boš ta teden odpravil ven, se poskušaj opomniti in si čevlje zaveži/zapni z iztegnjenimi nogami. Če ti to še ne uspe, kolena rahlo pokrči.

 

MATEMATIKA

Prejšnji teden si spoznal števila do 20. Da si boš bolje in lažje predstavljal, koliko to sploh je, si boš danes pripravil kartončke s števili od 10 do 20. Kartončke izdelaj po naslednjih korakih:

1.    Pripravi si 11 kartončkov (za starše: dimenzija prbl. 5cmx8cm). Če doma nimaš kartona, lahko uporabiš tudi papir ali lepenko.

2.   Pripravi si material s katerim boš lahko to število ponazoril (lego kocke/kamenčki/zamaški/svinčniki/barvice/flomastri/…) – 20 predmetov.

3.   Z materialom, ki si ga pripravil, ponazori število. V zgornjo vrsto postavi deset predmetov, ostale postavi v vrsto spodaj.

4.   Na hrbtno stran kartončka nariši toliko krogcev, kolikor si potreboval predmetov, da si število ponazoril.

5.   Na sprednjo stran napiši število.

6. Začni pri številu 10 in nadaljuješ do 20.

Pred pričetkom si oglej še video navodila:

Kartončkov ne zavrzi, ker jih boš še potreboval/a.

Uspešen dan vam želimo.