Prvi teden

SLOVENŠČINA

  1. Obravnava pravljice Kdo je napravil Vidku srajčico
  1. Otrok naj reši učni list (KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO) – v oklepajih smo vam pripravile rešitve, vendar naj otroci sami razmišljajo in poskušajo priti do rešitve.
  • Nariše glavnega književnega junaka (Videk).
  • Nariše stranske književne osebe (bratci in sestrice, ovčka, grm, pajek, rak, ptička).
  • Nariše kraj dogajanja pravljice (gozd, travnik, potok).
  • Književno dogajanje – vsebino zgodbe prikaže s sličicami (1. Videk med bratci in sestricami v raztrgani srajčki. 2. Videk gre od doma v raztrgani srajčki.  3. Sreča ovčko, ki mu da volno. 4. Grm mu volno izmika. 5. Pajek mu stke tkanino. 6. Rak mu ukroji srajčico. 7. Ptička mu srajčico sešije. 8. Videk se med bratce in sestrice vrne v novi, lepi srajčki.)

Predlagamo, da po prvem branju nariše prvi del učnega lista (osebe in kraj dogajanja), potem pravljico ponovno preberete, vsebino naj ustno obnovi in nato nariše še vsebino pravljice.

List prilepi v brezčrtni zvezek ali ga pospravi v šolsko mapo.

  1. V ABC zvezek (rumen, črtast zvezek) naj napiše naslov KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO. Spodaj naj napiše 5 besed, ki so povezane s pravljico. Če zmore, naj besede uporabi tudi v povedih.
  1. DODATNE NALOGE (neobvezno), piše kar v ABC zvezek, napiše naslov (PREPIS ali NAREK, priporočljivo je tudi, da starši zraven zapišete datum):
  • prepis – lahko prepiše besede ali povedi iz delovnega zvezka za opismenjevanje – do zadnje obravnavane črke Č,
  • narek – otroku narekujete že obravnavane črke (do Č), ki jih po vašem nareku piše v zvezek (pazi na prstek presledka), narekujete mu lahko tudi besede (primer nareka).

 

MATEMATIKA

  1. Učenci 1.c razreda naj rešijo naloge v delovnem zvezku na strani 20 in 21.
  1. Otroci naj rešijo učni list (UL_vaja telesa in liki). Kdor nima možnosti tiskanja, naj v zvezek ali na list opravi samo naloge, ki jih lahko prepiše(te).
  1. DODATNE NALOGE: Otrokom narekujete račune do 10, ki naj jih zapiše v 123 zvezek (karirast) in jih izračuna. Za primere seštevanja lahko uporabite dve igralni kocki (vrže, napiše račun in izračuna) ali domine. Lahko mu narekujete tudi primere primerjanja števil po velikosti (npr. 6 __  3, vstavi znak >, < ali = ) ali urejanja števil po velikosti (npr. 2, 9, 5 → 2, 5, 9 ali 9, 5, 2 ), številom lahko iščejo predhodnik in naslednik. Take vaje smo že utrjevali ter tudi ocenjevali.

 

SPOZNAVANJE OKOLJA

Z otroki lahko ustno utrjujete znanje o snoveh – iz katerega materiala so predmeti, v kakšno embalažo pospravimo različne materiale (moka – vrečka, kocke – zaboj, škatla…) in razlike med tekočimi in trdnimi snovmi (lahko primemo/ne moremo prijeti, snov se presipa/preliva, prevzame obliko posode ali ne). Otroci vam lahko pripovedujejo o razlikah med življenjem nekoč in danes (kako so se igrali, kuhali, se prevažali, kakšne predmete so uporabljali…). Ob ogledu vaših fotografij lahko ponovite obdobja v njihovem življenju (novorojenček, dojenček, malček, šolar) in značilnosti posameznega obdobja (igrače, hrana, hoja, vožnja s poganjalcem, kolesom, vozičkom…).

 

Ne pozabite tudi na redno gibanje – sprehodi v naravi, kjer ni ljudi, petje pesmi in ustvarjalno preživljanje časa.

2 thoughts on “Prvi teden

  1. Pod objavo bodo odprti komentarji, kjer bomo veseli vaših inovativnih idej in si boste lahko med seboj pomagali, tudi sodelovali.

    Vsem želim, da ostanete zdravi in se čim prej ponovno srečamo tudi v živo.

  2. Pozdravljeni,
    lahko prosim objavite še e-mail naslov učiteljic 1. razredov
    Hvala.
    Lep pozdrav.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja