Torek, 24. 3.

Pozdravljeni prvošolci,

danes vas čaka ura slovenščine, pri kateri boste spoznali veliko tiskano črko S, pri matematiki boste utrjevali prikaze in računanje, pri likovni vzgoji pa boste iz stare majice izdelali EKO nakupovalno vrečko. 

Zdaj pa veselo na delo 🙂

SLOVENSKI JEZIK

  • Najprej si na tej povezavi https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/s/poglej-kako-napisem-to-crko oglej, kako zapišemo črko S. Te oblika črke S spominja na kakšen predmet, številko,…?
  • Doma poišči kakšen večji list papirja (stran iz starega časopisa, zadnja stran velikega stenskega koledarja,…) in prosi starše, da zapišejo veliko črko S čez cel ta list. 
  • Ponovno si oglej, kje začnemo pisati črko, iz koliko potez je črka sestavljena, ali med pisanjem dvignemo pisalo? Ko si odgovoriš na vsa ta vprašanja si lahko z rdečim flomastorm zraven črke narišeš puščico, ki te bo spomnila, kje začneš in v katero smer pišeš. 
  • Zdaj si že pripravljen, da začneš z vajo zapisa na velik format. V  stanovanju poišči različna pisala in z vsakim prevleci črko na velikem papirju.
  • V rumenem zvezku (ABC zvezek) poišči črko S in vadi zapis črke na dogovorjen način (1.a veliko S prevlečete z vsemi barvicami v peresnici, majhne samo z eno barvico, ostalo s svinčnikom …) (1.b Mami naj ti na pol lista napiše črko S, ki jo ti prevlečeš z vsemi barvicami v peresnici) (1.c veliko prevlečeš s petimi barvicami, ostale s svinčnikom – NE POZABI NA CILKINA PRAVILA)
  • Ko končaš, odpri še delovni zvezek za opismenjevanje na strani 44, 45 in najprej reši naloge na obarvani pasici zgoraj. Kdor že zmore, lahko poleg osnovnega navodila v kvadratke tudi že zapiše vse črke, ki sestavljajo posamezno besedo. (1.b Ker nimaš doma DZ za opismenjevanje, pod črko, ki si jo pisal prej, nariši pet sličic v katerih se nahaja črka s, pod sličice zapiši besedo)
  • V nadaljevanju utrjuješ zapis črke.
  • Prebereš poved in v kvadratek spodaj narišeš prebrano. (1.b Če ste dostopali preko lilibi.si, pojdite preko e-gradiv do DZ za opismenjevanje, naj otrok prepiše poved na list in spodaj pod povedjo nariše prebrano.)
  • Bereš v rumenih kvadratkih po svojih zmožnostih. Tu te obvezno poslušajo starši. Pazi da povezuješ po dva glasova skupaj! 

Dodatne naloge:

  • Če boš odprl spletno obliko delovnega zvezka za opismenjevanje in boš zgoraj kliknil na moder znak se boš lahko poigral še s spletnimi nalogami za utrjevanje glasu S.
  • Z besedami v obarvani pasici tvoriš povedi (črtast zvezek-naslov VAJA, datum).
  • Zraven črke na velikem listu z začetka naloge lahko v časopisu/reklamah poiščeš sličice, ki se začnejo na črko s, je v sredini besede ali pa je na koncu.

 

MATEMATIKA

Še dobro se spomnimo kako je izgledalo šolsko dvorišče dva tedna nazaj, kajne? Ne skrbi, še bo tako. Upamo, da čim prej.

Danes bo vaša naloga rešit naloge v delovnem zvezku na strani 22 in 23.

1.naloga: oglej si sliko in pripoveduj.

  • Koliko otrok je na sliki?
  • Koliko je odraslih?
  • Koliko je deklic/dečkov?
  • Koliko otrok se igra z obročem, s kolebnico, igra badminton, košarko?
  • Kaj počne deklica v roza obleki, deček v črtasti majici,…?

Starši, bodite pozorni, da otroci sliko opisujejo ali odgovarjajo na vaša vprašanja v celih povedih. Npr. Na igrišču je 10 otrok.

2. naloga: vsak stolpec pobarvaj z različno barvo.

6. naloga: Za vsako sličico najprej ustno povej zgodbo. Ne pozabi na vprašanje. Npr.: Štirje otroci so preskakovali kolebnico. Tine je odšel domov. Koliko otrok še preskakuje kolebnico?

Starši, pri teh nalogah združimo matematiko, slovenščino – branje in šport – poimenuje športne pripomočke.

Učenci, ki delovnega zvezka nimate doma, si naloge oglejte na sliki  in v zvezek (ali na list) prerišete preglednico in prikaz s stolpci iz druge naloge, pri tretji nalogi prepišete poved, pri ostalih pa zapišete samo račune. Lahko pa namesto prerisovanja preglednice in prikaza s stolpci rešite učni list, ki je za dodatno nalogo.

Dodatna naloga:

  • Reši učni list. Pazi, tukaj živali prikažeš v vrstičnem prikazu. (VRSTIČNI PRIKAZ).

 

LIKOVNA UMETNOST

Spomi se na Ceja in njegovo družino z včerajšnje zgodbe. Ker si tudi ti eko frik, boš danes pri likovni umetnosti Izdelal EKO izdelek. 

  • Najprej si s starši oglejte posnetek: https://www.youtube.com/watch?v=A-e9Z6FpM8A
  • Pogovorite se, kaj lahko naredimo sami k zmanjšanju količine plastike v našem okolju.
  • S starši preglejte garderobne omare in poiščite staro bombažno majico-lahko je zamazana in že malo naluknjana). Kako izdelamo vrečko brez šivanja, si lahko ogledate tukaj: https://www.youtube.com/watch?v=zgpaM3u2zng
  • Izdelate reciklirano vrečko iz stare bombažne majice.
  • Ob izdelavi otroku pomagajte pri izbiri ustrezne majice (lažje bo če bo majica nekoliko večja) ter zarisovanju linije rezanja. Reže in zavezuje naj otrok sam.

Dodatne dejavnosti:

Nastale izdelke in njihovo uporabo učenci sami fotografirajo in če želijo, nam jih z vašo pomočjo pošljejo na elektronski naslov. Zraven lahko pripišejo/te še kakšen zanimiv utrinek ob izdelovanju EKO izdelka.