Sreda, 1. april

Dobro jutro!

Verjetno ste že ugotovili, da je to le prvoaprilska šala. Danes je dan šaljivcev. Danes je dovoljeno koga nahecati 🙂 samo pazi, da ne boš žaljiv.

Učiteljice smo vseeno pripravile naloge za danes. Spet nova črka (P), glasbena umetnost in šport.

Uspešen dan ti želimo!

SLOVENŠČINA

(v resnici je B, sem te nahecala :-))

Danes te čaka nova črka slovenske abecede in sicer črka B. Kot lahko opaziš, se od črke P razlikuje le po tem, da ima še en trebušček.

Najprej poišči 3 predmete, ki imajo črko B:

  1. na začetku besede (balon, blazina, barvica,…),
  2. na sredini besede (žebelj, gobica, obešalnik,…),
  3. na koncu besede (zob, gumb, golob,…).

Če ne najdeš predmetov, lahko besede tudi narišeš ali pa zapišeš.

  1. Za vajo zapisa boš potreboval/a liste, ki si si jih pripravil/ že v ponedeljek.
  • Oglej si posnetek učiteljice, ki ti bo pokazala, kako pravilno zapišeš črko B. https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
  • Če si v ponedeljek pri vaji zapisa uporabil taka pisala, da se, če list obrneš na drugo stran črt ne vidi “skozi” papir, liste obrni okrog, jih razvrsti od največjega do najmanjšega in že si pripravljen za vajo.
  • Če se črka P vidi “skozi”, pa bo mogoče bolje, da izdelaš nove listke (po enakih navodilih kot v ponedeljek).
  • Starše prosi, da ti na vsak list na veliko zapišejo črko B, ti pa potem vsako zapisano črko vsaj 3x (nič narobe 5x) prevleci z različnimi pisali.
  • Poudarek za starše: med vajo zapisa opazujte otroka kako zapisuje črko. Opozarjajte ga, da črko vedno začne zapisovati zgoraj in v dveh potezah. Če avtomatizira (enako velja za črko P) zapis od spodaj navzgor, bo črka zapisana z eno potezo in črka  bo bolj podobna črki beta (ß). Na liste za vajo, jim z rdečo piko označite začetek pisanja (glej črka B ). Ko otrok vadi zapis na liste je pomembno, da začne na največjem listu in nato nadaljuje do najmanjšega. Črko vedno prevleče po linijah črke, ki ste jih zapisali vi (tudi če se ne vidi vseh lepih, pisanih barv 😊).
  • Ko končaš, vadi še v črtastem zvezku, in s slovenščino si za danes zaključil.

 

ŠPORT

kolebnica

 

GLASBENA UMETNOST

Na začetku ure boš najprej še enkrat poslušal pesem, ki smo jo poslušali včeraj in poskušal ugotoviti, ali ima pesem instrumentalno spremljavo, ter kdo poje v pesmi. Vse to označi v razpredelnici, ki se nahaja nad pesmico na učnem listu.

UČNI LIST GUM 31.3.

Sedaj pa naj ti vsako vrstico zapoje starš (lahko uporabite tudi posnetek), ti pa poskušaj za njim odpeti točno tako, kot bi bil njegov odmev.  Sedaj pesem verjetno že znaš zapeti v celoti.

Pesem z razpredelnico prileti v zvezek za gum.

Za konec ure pa bomo tako kot vedno do sedaj tudi za ta letni čas poslušali pesem znanega violinista in skladatelja Antonia Vivaldija.

V zvezek napišeš naslov: VIVALDI: POMLAD.

Pripraviš svinčnik ter barvice. Starši ti predvajajo skladbo (https://www.youtube.com/watch?v=l-dynttdgl0), ti pa poskušaš med skladbo narisati tisto, kar je skladatelj skušal povedati* s svojo skladbo. Za namig ti lahko povem, da je poskušal prikazati pomlad, ko se prebudi narava. Če ti v prvem poslušanju skladbe ne uspe narisati do konca, lahko skladbo poslušaš še enkrat.

*Po želji lahko otroku po risanju preberemo, kaj je skladatelj hotel prikazati s to glasbo.

Pomlad, se začne z imitacijo ptičjega žvrgolenja, ki jo izvajajo tri solistične violine. Po kratkem prehodu oponašajo žuborenje potokov, nato pa privrši spomladanska nevihta. Ko se nevihta umiri, se spet zasliši ptičje petje, ki ga posnemajo tri violine. Nato solist  pripravi ponovni nastop prve teme: vsa narava slavi prihod pomladi. Počasni stavek predstavlja pastirja, ki ga je šuštenje cvetočih vej uspavalo v brezskrben sen. V zadnjem stavku se nimfe in pastirji pod bleščečim jasnim nebom zavrtijo v vesel ples ob zvokih pastirskih piščali.

Veselimo se vaših ilustracij. 🙂

 

Še enkrat, ne pozabi koga nahecati danes!